Monday, November 16, 2009

Car Wash



Car wash ako kaina sang aga. Wala pa ako naanad kay indi ni akon obra sang una ang pa car wash. Kag wala ako nag-expectar nga kadugay gali makalakakas ang pila na ka bulan nga nasupot nga palugot sang akon salakyan.

Kag as usual, ang kasami nga mamunohan sang akon wheels ay ang gupi sa iya buli, inagyan sang pagkaatras sang Crosswind sang nalipat siya nga ara pa ko sa likod niya.

Siling sang miga ko nga si Pearl, miguhay gid kami ni Bing, kay amo man ang iya salakyan, puro binungguan piyak kag piyak. Kun para kay Bing ginapabay-an niya ang iya mga gupi kay sculpture ini, ako ya ginapabay-an ko lang na da bisan nabayran na ko kay statement ini. Statement sang kapabayaan sang tawo nga dapat amo ang nagadala sining salakyan nga ini sa car wash.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails